Вісник № 60

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29001

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Мотивація та стимулювання працівників, як складові системи підвищення продуктивності праці
    (НТУ "ХПІ", 2010) Скіба, В. С.; Літвиненко, Марія Владиславна
    Проведено аналіз відставання темпів зростання продуктивності праці та визначення пріоритетних напрямків її зростання з урахуванням галузевих особливостей. Розглянуто основні фактори, що визначають ефективність трудової діяльності. Отримані в роботі результати побудови системи мотивації персоналу мають значне практичне значення.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження зовнішнього середовища підприємства як фактору його ринкової сталості
    (НТУ "ХПІ", 2010) Мірошник, Марія Володимирівна; Дем'яненко, Г. О.
    Збутова політика підприємств-виробників продукції як вид діяльності з фізичного і комерційного розподілу товарів, повинна базуватися на чітко сформульованих і позначених цілях і завданнях, що адаптовані до ринкових умов зовнішнього і внутрішнього середовища. Проаналізовані основні фактори зовнішнього середовища підприємства, визначена їх виникнення і впливу на збут продукції, модель багатопроменевої зірки сканування зовнішнього середовища виробника.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз найважливіших економічних факторів при виборі технологічних варіантів проектування нових виробництв
    (НТУ "ХПІ", 2010) Кучіна, Світлана Едуардівна
    Для порівняльної оцінки технологічних варіантів, які пов’язані з проектуванням нових виробництв у статті надається методика економічного зіставлення технологічних варіантів з урахуванням впливу капітальних витрат, розміру незавершеного виробництва, ступеню завантаження устаткування, циклічності та серійності виробництва.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові
    (НТУ "ХПІ", 2010) Косенко, Олександра Петрівна; Павленко, А. М.
    В роботі розглядається проведення маркетингового дослідження у м.Харкові, з метою підвищення виручки від реалізації даного виду товару.
  • Ескіз
    Публікація
    Шляхи підвищення ефективності використання основних засобів підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2010) Линник, Олена Іванівна; Кир'ян, М. П.
    In work directions of increase of efficiency of use of the basic means of the enterprise, for the purpose of increase of its economic potential are considered.