Вісник № 60
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29001
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Дослідження зовнішнього середовища підприємства як фактору його ринкової сталості(НТУ "ХПІ", 2010) Мірошник, Марія Володимирівна; Дем'яненко, Г. О.Збутова політика підприємств-виробників продукції як вид діяльності з фізичного і комерційного розподілу товарів, повинна базуватися на чітко сформульованих і позначених цілях і завданнях, що адаптовані до ринкових умов зовнішнього і внутрішнього середовища. Проаналізовані основні фактори зовнішнього середовища підприємства, визначена їх виникнення і впливу на збут продукції, модель багатопроменевої зірки сканування зовнішнього середовища виробника.Документ Визначення функцій загальновиробничих витрат(НТУ "ХПІ", 2010) Ларка, Анастасія МиколаївнаВ статті проведено аналіз застосування методів розподілу змішаних витрат на постійну і змінну складову та проведено аналіз отриманих формул залежності величини загальновиробничих витрат від обсягу виробництва (реалізації) товарної продукції.Документ Дослідження підходів щодо управління конкурентоспроможністю підприємств(НТУ "ХПІ", 2010) Хмеленко, І. І.В роботі розглянуто основні підходи щодо управління конкурентоспроможністю промислового підприємства.