Вісник № 02. Інформатика та моделювання
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57924
Переглянути
Документ Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Іваницька, А. Ю.; Іванов, Д. Є.; Зубик, Л. В.Виконано аналіз наявних методів та моделей формування рекомендацій для потенційного покупця у мережевих інформаційних системах з метою розробки ефективних модулів підбору реклами. Обґрунтовано ефективність використання технологій машинного навчання для аналізу преференцій користувачів на основі обробки даних про покупки, здійснені користувачами з подібним профілем. Запропоновано модель формування рекомендацій, основану на технології машинного навчання, перевірено її роботу на тестових наборах великих даних та виконано оцінку адекватності моделі на основі середньоквадратичного відхилення.