Вісник № 02. Інформатика та моделювання

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57924

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Модель прогнозування поведінки покупця на основі технологій аналізу великих даних
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Іваницька, А. Ю.; Іванов, Д. Є.; Зубик, Л. В.
    Виконано аналіз наявних методів та моделей формування рекомендацій для потенційного покупця у мережевих інформаційних системах з метою розробки ефективних модулів підбору реклами. Обґрунтовано ефективність використання технологій машинного навчання для аналізу преференцій користувачів на основі обробки даних про покупки, здійснені користувачами з подібним профілем. Запропоновано модель формування рекомендацій, основану на технології машинного навчання, перевірено її роботу на тестових наборах великих даних та виконано оцінку адекватності моделі на основі середньоквадратичного відхилення.