Вісник № 44
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3939
Переглянути
Документ Концептуальна модель управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві(НТУ "ХПІ", 2013) Данько, Тарас ВолодимировичРозглянуто сучасні підходи до управління високотехнологічним маркетингом, на основі чого визначено фактори, які мають безпосередній вплив на результати та ефективність маркетингової діяльності на високотехнологічному підприємстві. Узагальнення розглянутих підходів дозволило розробити концептуальну модель управління високотехнологічним маркетингом, виділивши в ній стратегічний рівень управління, куди віднесено функції з забезпечення ринкової орієнтації, планування, розвитку здатностей, організації та бюджетування маркетингової діяльності.