Вісник № 08
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15007
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин(НТУ "ХПІ", 2015) Шелудченко, В. В.В роботі наведена універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу, використання якої за рахунок автоматизації процесу дослідження, дозволяє суттєво знизити витрати часу та коштів на проектування гальмівних систем як для двохвісних, так і трьохвісних самохідних машин (колісні трактори, вантажні автомобілі і т.д.). Наведена математична модель складена за методом Метлюка М.Ф. та складається з двох блоків рівнянь. Перший блок рівнянь описує наповнення та спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу при наявності у контурі лише однієї вісі. Другий блок рівнянь складено з урахуванням наявності у контурі двох осей.Документ Дослідження дисперсності розпилювання крапель палива факелу бензинової форсунки(НТУ "ХПІ", 2015) Підгорний, М. В.; Кузьменко, С. О.; Роздобудько, Є. О.Тенденції до збільшення потужності двигуна, зниження витрат палива, поліпшенню екологічних показників привели до необхідності більш точного дозування палива та оптимізації приготування паливно-повітряної суміші.Саме тому в роботі розроблено методику експериментальних досліджень, виготовлено стенд для досліджень форсунок сучасних автомобілів та проведено необхідну кількість дослідів відповідно до досліджень факела розпилювання паливної суміші.Розв’язано наступні задачі:отримано математичну модель досліджуваного об'єкту у вигляді рівняння множинної регресії; проведено експеримент; подано опис результатів експериментальних досліджень;визначено умови роботи форсунки на яких факел є максимальний.