Вісник № 08

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15007

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу самохідних машин
    (НТУ "ХПІ", 2015) Шелудченко, В. В.
    В роботі наведена універсальна математична модель пневматичного гальмівного приводу, використання якої за рахунок автоматизації процесу дослідження, дозволяє суттєво знизити витрати часу та коштів на проектування гальмівних систем як для двохвісних, так і трьохвісних самохідних машин (колісні трактори, вантажні автомобілі і т.д.). Наведена математична модель складена за методом Метлюка М.Ф. та складається з двох блоків рівнянь. Перший блок рівнянь описує наповнення та спорожнення ємкостей пневматичного гальмівного приводу при наявності у контурі лише однієї вісі. Другий блок рівнянь складено з урахуванням наявності у контурі двох осей.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження дисперсності розпилювання крапель палива факелу бензинової форсунки
    (НТУ "ХПІ", 2015) Підгорний, М. В.; Кузьменко, С. О.; Роздобудько, Є. О.
    Тенденції до збільшення потужності двигуна, зниження витрат палива, поліпшенню екологічних показників привели до необхідності більш точного дозування палива та оптимізації приготування паливно-повітряної суміші.Саме тому в роботі розроблено методику експериментальних досліджень, виготовлено стенд для досліджень форсунок сучасних автомобілів та проведено необхідну кількість дослідів відповідно до досліджень факела розпилювання паливної суміші.Розв’язано наступні задачі:отримано математичну модель досліджуваного об'єкту у вигляді рівняння множинної регресії; проведено експеримент; подано опис результатів експериментальних досліджень;визначено умови роботи форсунки на яких факел є максимальний.