Вісник № 08
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15007
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Оценка устойчивости шарнирно-сочлененного колесного трактора и тракторного поезда в различных дорожных условиях(НТУ "ХПИ", 2015) Забелышинский, З. Э.; Подригало, М. А.; Дубинин, Е. А.Получены аналитические выражения для коэффициента устойчивости шарнирно-сочлененного колесного трактора и тракторного поезда при повороте, которые позволяют оценить устойчивость против заноса при различном распределении крутящих моментов между мостами. Проведено математическое моделирование устойчивости против заноса шарнирно-сочлененного трактора с номинальным тяговым усилием 35 кН и тракторного поезда на его базе в различных дорожных условиях. Полученные результаты могут быть использованы при проектировании новых и модернизации находящихся в эксплуатации колесных машин.Документ Математична модель гальмівної системи колісного трактора Fendt 936 Variо(НТУ "ХПІ", 2015) Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ роботі наведена математична модель гальмівної системи, яка складається з опису робочих процесів антиблокувальної системи, математичної моделі гальмівного механізму, а також математичної моделі пневматичного гальмівного приводу. Для управління гальмуванням за допомогою антиблокувальної системи застосовано широтно-імпульсну модуляцію тиску. Для опису перехідних процесів в пневматичному гальмівному приводі як при службовому гальмуванні, так і роботі привода в циклічному режимі використовується метод Герц О.В.