Вісник № 52
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34601
Переглянути
Документ Маркетингові дослідження як засіб планування виробництва і збуту продукції підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Гавва, Володимир Миколайович; Губська, Ганна ВасилівнаПроведено аналіз принципів і послідовності маркетингових досліджень для планування виробництва і збуту продукції підприємства, визначено основні проблеми отримання інформації про загальні умови виробництва та тенденції розвитку, запропоновано засади економічного оцінювання результатів застосування маркетингових заходів та принцип оптимізації маркетингового комплексу і його інструментарію. Для вирішення проблеми оптимізації використано принцип розрахунку граничної рентабельності як нормативного показника.