Вісник № 53
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20120
Переглянути
Документ Сутність та види стратегії розвитку(НТУ "ХПІ", 2015) Соколенко, Володимир Анатолійович; Бондаренко, Олена МиколаївнаРозглядаються підходи до визначення поняття «стратегія» підприємства. Визначено, що стратегія є інструментом (способом) досягнення цілей підприємства, відображає призначення підприємства та цільові установки, а також містить в собі комплекс пов’язаних рішень на перспективу. Узагальнюються підходи до визначення стратегії розвитку. Встановлено зв'язок понять «стратегія» та «розвиток». Розвиток є результатом реалізації стратегії, а стратегія, в свою чергу, виступає як інструмент забезпечення розвитку підприємства. Зазначено характерні ознаки стратегії розвитку, які відрізняють її від стратегії підприємства. Проаналізовано класифікацію стратегій підприємства, що відносяться до стратегій розвитку.