Вісник № 38
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15054
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Формування підприємством партнерських відносин: напрямки та цілі(НТУ "ХПІ", 2011) Ус, М. І.Виявлено та класифіковано основні цілі підприємств, що є визначальними чинниками формування партнерських відносин. Визначено головні напрямки розвитку партнерських зв’язків.Документ Проблеми просування фармацевтичних препаратів в Україні(НТУ "ХПІ", 2011) Шевченко, Марина Миколаївна; Зюбанова, Д. М.У статті розглядаються проблеми просування фармацевтичних препаратів, які можуть виникнути після прийняття поправок до Закону України «Про рекламу» (щодо обмеження реклами лікарських засобів) та його вплив на маркетингову стратегію фармацевтичних компаній. Пропонується шляхи вдосконалення рекламного законодавства в Україні у сфері обігу лікарських засобів.Документ Класифікація організаційно-економічних факторів, впливаючих на конкурентоспроможність підприємства(НТУ "ХПІ", 2011) Корецька, Оксана ВалеріївнаВ умовах ринкової економіки є можливість зростання є тільки у конкурентоспроможного виробництва. У статті розглядається необхідність визначення, систематизації і класифікації організаційно-економічних факторів, які впливають на конкурентоспроможність підприємства.Документ Сучасні підходи до використання логістичних моделей при діагностиці каналу розподілу(НТУ "ХПІ", 2011) Данько, Тарас Володимирович; Бєломитцева, А. А.У статті розглянуто п'ять основних логістичних моделей, які можуть використовуватися для підвищення ефективності керування каналом розподілу. Виявлені їхні переваги й недоліки, а також визначені ситуації, у яких вони можуть бути використані.