Вісник № 16

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7087

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 20
  • Ескіз
    Документ
    Модель конкурентних сил галузі як джерело конкурентних переваг підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ткачова, С. С.
    Систематизовано наукові підходи щодо змісту та структури моделі конкурентних сил галузі. Визначено сутність поняття "конкурентна сила підприємства". Встановлено зв’язок конкурентних сил галузі з конкурентними перевагами підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення зростання вартості підприємства на основі управління витратами
    (НТУ "ХПІ", 2012) Тарасенко, С. І.
    Наведено результати дослідження місця та змісту управління витратами підприємства в системі нарощування його вартості. Обґрунтовано критеріальний показник управління витратами та його місце в циклі підвищення ефективності та вартості підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади інтелектуалізації систем менеджменту підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ситник, Й. С.
    У статті розглянуто сутність інтелектуалізації систем менеджменту підприємства, її вплив на формування рівнів управління, склад та функції їх представників. Визначено основні аспекти розроблення концепції інтелектуалізації систем менеджменту.
  • Ескіз
    Документ
    Варьирование мер рыночного управления и проведения анализа инновационной деятельности предприятия в рекреационной системе
    (НТУ "ХПИ", 2012) Швец, Ю. Ю.
    Варьирование мер рыночного управления и проведения анализа инновационной деятельности предприятия в рекреационной системе. В статье проанализировано зависимость стадии жизненного цикла рекреационного продукта и конкурентоспособности. Рассмотрены варьирования мер рыночного инновационного управления и проведения анализа деятельности предприятия в рекреационной системе.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальные подходы к созданию системы управления инновационным развитием университета
    (НТУ "ХПИ", 2012) Швец, И. Ю.
    Концептуальные подходы к созданию системы управления инновационным развитием университета. В данной статье сформулированы концептуальные подходы к созданию системы управления инновационным развитием университета. Предложены концептуальные основы модели внутривузовской системы менеджмента качества образования и научно-методическое обеспечение проектирования системы оценки качества образования.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка складових кадрового потенціалу гучкості підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Шматько, Наталія Михайлівна; Пантелєєв, Михайло Сергійович
    У даній статті проаналізовані складові кадрового потенціалу гнучкості машинобудівних підприємств, виділені основні складові, та запропоновані рекомендації щодо оцінки складових кадрового потенціалу гнучкості підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність соціального розвитку підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Шкода, Т. Н.
    В статті запропоновано визначення соціального розвитку підприємства, проаналізовано важливість соціальної функції підприємства, доведено значимість соціальної згуртованості колективу для моделі соціально відповідального підприємствa.
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування та вибір цільової функції автоматичної системи управління дорожнім рухом
    (НТУ "ХПІ", 2012) Шаша, І. К.; Шаша, Людмила Іллівна
    Виконано аналіз ефективності використання потенційного екологічного ризику та скорочення середньої тривалості життя для управління дорожнім рухом та доведено, що застосування цих характеристик буде раціональним у випадку високої інтенсивності руху. Запропоновано в якості універсальної цільової функції оптимізації управління дорожнім рухом використовувати величину сумарного часу затримок транспортних засобів перед перехрестями міської вуличної мережі за один цикл регулювання.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративна соціальна відповідальність як фактор формування позитивного іміджу підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Шаша, Олена Ігорівна
    В статті розглянено сутність категорій «імідж підприємства», «корпоративно соціальна відповідальність» та види програм корпоративної соціальної відповідальності, що впливають на зовнішній та внутрішній імідж. Висвітлено значення потенціалу корпоративної соціальної відповідальності при формуванні позитивного іміджу підприємства у свідомості цільових аудиторій. Розроблено комплексну модель впливу корпоративної соціальної відповідальності на формування позитивного іміджу підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Креативный менеджмент как основа бизнес-творчества инновационных компаний
    (НТУ "ХПИ", 2012) Савченко, Ольга Игоревна
    В работе исследованы вопросы формирования и управления интеллектуальными активами инновационных компаний. Представлены группы и виды основных компонентов креативной системы предприятий и определены основные категории взаимодействия креативной и инновационной составляющей.