2024 № 2 Двигуни внутрішнього згоряння

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82436

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Переваги та особливості використання технології цифрових двійників для стаціонарних газових двигунів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Іванов, Дмитро Ігорович; Білик, Сергій Юрійович
    На даний момент у світі відсутня масова альтернатива енергетичним установкам основу яких складають двигуни внутрішнього згоряння. Такі енергетичні установки на цей час повністю освоєні у виробництві, вони – мобільні, не громіздкі, не залежать від погодних умов (наявність вітру і течії, як цього вимагають вітрові та гідроелектростанції). Різноманітність та доступність палива також є дуже великою перевагою використання двигунів внутрішнього згоряння. З іншого боку, двигуни є джерелом тепла, шуму та хімічного забруднення, а працюючи на викопних видах палива, вони сприяють негативним кліматичним змінам на планеті, тому питання підвищення паливної, економічної та екологічної ефективності в експлуатації двигунів на транспортних засобах є актуальним. At the moment, there is no mass alternative to power plants based on an internal combustion engine. Such power plants are mastered fully in production, they are mobile, not bulky, and do not depend on weather conditions (wind, current, etc.), as required by wind and hydroelectric power plants. The variety and availability of fuels is also a very big advantage in favour of internal combustion engines. On the other hand, engines are a source of heat, noise and chemical pollution, and by running on fossil fuels, they contribute to negative climate change on the planet, so the issue of improving the fuel, economic and environmental efficiency of vehicle engines is relevant.