Вісник № 28
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25686
Переглянути
Документ Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах: інструменти і організація(НТУ "ХПІ", 2016) Сударкіна, Світлана Петрівна; Маслій, Олексій ОлександровичСучасна діяльність підприємств на ринку тісно пов'язана з реалізацією намічених маркетингових планів по виробництву і збуту продукції. Враховуючи економічну нестабільність в країні, виникнення ситуацій на ринку схожих з кризовими явищами, виникає актуальна проблема планування маркетингу в таких умовах. У статті розглядаються теоретичні підходи до організації маркетингу в умовах нестабільної економіки, падіння попиту і купівельної здатності. Пропонуються до використання в маркетинговому плануванні інструменти, здатні, при обмежених фінансових можливостях, створити конкурентні переваги підприємства і підвищити вірогідність реалізації намічених маркетингових планів.