Вісник № 28

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25686

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетингом інноваційної продукції на засадах життєвого циклу товара
    (НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
    Розглянуто актуальні проблеми формування потреби в електротехнічних виробах на різні напрямки споживання. Запропоновано алгоритм рішення поставленої задачі з використанням методів кластерного аналізу споживачів. Запропоновано виділення найбільш характерних сегментів ринку із зазначенням ведучої ланки сегмента, яка в основному і формує потребу в електротехнічних виробах.