Вісник № 36-1
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32025
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій(НТУ "ХПІ", 2009) Норік, Л. О.; Гусаченко, К. В.Розглядаються способи оцінки ефективності реклами. Запропоновано та наведено приклад реалізації методичного підходу до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства на основі економетричних моделей, що дозволяють виявити вплив комплексу різноманітних рекламних заходів на прибуток підприємства.Документ Економічна безпека підприємства: сутність, функціональні складові(НТУ "ХПІ", 2009) Гришко, Наталя ЄвгеніївнаУ роботі досліджуються основні аспекти економічної безпеки підприємства, визначено основні функціональні рівні та складові економічної безпеки машинобудівного підприємства.Документ Заходи зі зниження собівартості продукції(НТУ "ХПІ", 2009) Чулкова, Я. О.; Кобєлєв, Валерій МиколайовичРозглядаються питання впровадження заходів, які дозволяють підприємству знизити собівартість продукції.