Вісник № 36-1

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32025

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікацій
    (НТУ "ХПІ", 2009) Норік, Л. О.; Гусаченко, К. В.
    Розглядаються способи оцінки ефективності реклами. Запропоновано та наведено приклад реалізації методичного підходу до оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства на основі економетричних моделей, що дозволяють виявити вплив комплексу різноманітних рекламних заходів на прибуток підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна безпека підприємства: сутність, функціональні складові
    (НТУ "ХПІ", 2009) Гришко, Наталя Євгеніївна
    У роботі досліджуються основні аспекти економічної безпеки підприємства, визначено основні функціональні рівні та складові економічної безпеки машинобудівного підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Заходи зі зниження собівартості продукції
    (НТУ "ХПІ", 2009) Чулкова, Я. О.; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    Розглядаються питання впровадження заходів, які дозволяють підприємству знизити собівартість продукції.