Вісник № 27
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25711
Переглянути
Публікація Бізнес-планування в системі економічного управління підприємством(НТУ "ХПІ", 2016) Ларка, Людмила Сергіївна; Нелюб, Катерина ПетрівнаЗапропоновано критерії оцінювання ефективності стратегій у маркетинговому розділі бізнес-плану. Метою статті є визначення основних підходів до складання бізнес-планів в залежності від мети економічного управління підприємством. Завданнями статті є обґрунтування провідної ролі управління маркетингом в системі управління підприємством, дослідження основних стандартів бізнес-планування. Було застосовано матричні методи стратегічного управління. Зроблено висновок про необхідність застосування маркетингових досліджень для інформаційного забезпечення маркетингового розділу бізнес-плану.