Вісник № 27

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25711

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Бізнес-планування в системі економічного управління підприємством
    (НТУ "ХПІ", 2016) Ларка, Людмила Сергіївна; Нелюб, Катерина Петрівна
    Запропоновано критерії оцінювання ефективності стратегій у маркетинговому розділі бізнес-плану. Метою статті є визначення основних підходів до складання бізнес-планів в залежності від мети економічного управління підприємством. Завданнями статті є обґрунтування провідної ролі управління маркетингом в системі управління підприємством, дослідження основних стандартів бізнес-планування. Було застосовано матричні методи стратегічного управління. Зроблено висновок про необхідність застосування маркетингових досліджень для інформаційного забезпечення маркетингового розділу бізнес-плану.