Вісник № 53
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34742
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Здобутки педагогічної освіти і науки української діаспори (1920-1930 роки)(НТУ "ХПІ", 2008) Живага, О. В.У статті йдеться про розвиток освіти і науки в центрах української діаспори: Українському вільному університеті (Відень - Прага), Український педагогічний інститут ім. Драгоманова у Празі та Українському науковому інституті в Берліні.Документ Проблема эмпирического исследования в современной науке (на примере квантовой физики)(НТУ "ХПИ", 2008) Владленова, Илиана ВикторовнаНаучное знание очень зависимо от технических устройств и приборов, предназначенных, как для наблюдения, так и для эксперимента. Особенно наглядно это видно в квантовой физике. Эксперименты, в которых изучается физическая структура окружающего нас мира, становятся все более сложными и дорогостоящими, а их результаты – все более трудными для понимания.Документ Перші дослідження здатності до вибуху кам'яновугільного пилу(НТУ "ХПІ", 2008) Сюх, А. В.Стаття присвячена вивченню початкових етапів досліджень здатності до вибуху кам'яновугільного пилу, що проводилися в XІX ст. Проаналізовано основні підходи та методики досліджень вибухових властивостей вугільного пилу.Документ З історії розвитку науки про електромагнетизм(НТУ "ХПІ", 2008) Шендеровський, В. А.; Кравчук, Л. В.Досліджується діяльність українського вченого, професора С. Стубелевича в контексті історії розвитку вчення про електромагнетизм. Оцінюється його значимість як представника точних наук, що правильно передбачили велике майбутнє для тільки започаткованих дослідів Кулона і Епінуса. Аналізуються основні напрями з'ясування шляхів встановлення впливу електричного струму на магнітну стрілку, а саме: діалектика випадкового і закономірного в науці, порівняльно-генетичне вивчення наукових світоглядів у різний час, вивчення взаємодії з різними формами суспільної свідомості, вивчення структури науки різних епох. Крім того наголошується на значенні становлення електромагнетизму для подальшого розвитку фізики.Документ Перетворення Лоренца: еволюція підходів до виведення та інтерпретації у період становлення теорії відносності(НТУ "ХПІ", 2008) Щербак, О. А.В статье рассмотрены различные подходы к выводу преобразований Лоренца в работах Л. Й. Кордиша и А. П. Грузинцева, Ч. Бялобржескаго, И. Огиеветского, в период становления теории относительности. Проведен их сравнительный анализ, сделаны выводы о характере эволюции представлений о преобразованиях Лоренца.Документ Роль українського ентомологічного товариства у створенні та діяльності Харківського науково-освітнього центру з ветеринарної паразитології(НТУ "ХПІ", 2008) Приходько, Т. М.; Вовк, Д. В.Наводиться цілісний історично-науковий аналіз ролі Українського ентомологічного товариства та його окремих членів у процесі становлення та діяльності Харківського науково-освітнього центру з ветеринарної паразитології.Документ Реформи в Академії наук України у 1920-ті роки(НТУ "ХПІ", 2008) Полуянова, Н. О.Проведено аналіз досвіду реформування Академії наук України в 1920-ті роки, досліджуються маловідомі сторінки взаємовідносин її з АН СРСР.Документ Гуманітаризація технічної освіти через зміни у програмах навчальних дисциплін(НТУ "ХПІ", 2008) Полонський, Л. Г.Пропонується напрямок гуманітаризації вищої технічної освіти, який передбачає підсилення технічної компоненти у дисциплінах гуманітарного циклу, які читаються майбутнім інженерам.Документ Этические императивы в профессиональной подготовке инженеров(НТУ "ХПИ", 2008) Оноприенко, М. В.В статье обосновывается необходимость включения инженерной этики в подготовку специалистов в области техники и технологии и раскрывается неоднозначность и дифференцированность профессиональных этических норм.Документ Элитное образование для науки(НТУ "ХПИ", 2008) Оноприенко, В. И.В статье обсуждаются задачи и условия достижения целей элитного естественнонаучного (и технического) образования, которое должно способствовать инновационному развитию общества, предоставлять новые возможности по созданию высоконаучных и высокотехнологичных учебных сред в системе образования.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »