Вісник № 06

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14741

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методика визначення характеристик агрегатів ГСУ та режимів їх роботи для вантажних автомобілів в залежності від умов експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сахно, В. П.; Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Іванов, О. С.
    Розроблена методика, яка дозволяє встановити влив розподілу потужності між агрегатами гібридної силової установки (ГСУ), алгоритму керування та експлуатаційного маршруту руху на показники тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності вантажних автомобілів. В якості оціночних критеріїв виступають показники тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності та витрати електричної енергії автомобілем із ГСУ. Використаний ймовірнісний підхід до вибору раціональної величини потужності ГСУ, її розподілу між електродвигуном (ЕД) і двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) та вибору режимів їх спільної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Багатокритеріальна оптимізація параметрів лабіринтно-гвинтового насосу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Андренко, Павло Миколайович; Дмитрієнко, Ольга Вячеславівна; Лебедєв, Антон Юрійович
    За результатами аналізу літературних джерел обґрунтовано вибір методу оптимізації лабіринтно-гвинтового насоса. Наведено методику та результати багатокритеріальної оптимізації його конструктивних та робочих параметрів. Проведено аналіз впливу форми робочих органів та газовмісту робочої рідини на основні характеристики лабіринтно-гвинтового насоса, які виражені у безрозмірних значеннях. Отримані дані дозволяють на етапі проектування такого насоса визначити його конструктивні параметри, які забезпечать раціональні значення потужності та максимальний ККД.