Вісник № 31
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3697
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Керованість і стійкість руху автомобіля B-класу з системою ESP(НТУ "ХПІ", 2013) Мандрика, Володимир Ростиславович; Шликова, В. Г.Пропонується порівняльна характеристика траєкторії руху автомобіля В-класу з системою ESP і без неї по керованості та стійкості при заносі автомобіля на дорозі. В результаті були зроблені висновки про доцільність використання системи ESP на автомобілях В-класу.Документ Определение взаимосвязи между критериями маневренности колесных машин(НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.Разработан метод определения оптимального соотношения показателей маневренности в зависимости от условий и режима движения, а также параметров транспортного средства. Впервые предложен метод построения блокирующих контуров показателей маневренности, который может являться теоретическим обоснованием системы обеспечения управляемости и устойчивости против заноса интеллектуального автомобиля с учетом его динамичности.Документ Дослідження процесу гальмування транспортних засобів з гідравлічним гальмівним приводом(НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Ассаф, КарімПроведено аналіз основних існуючих способів гальмування легкових автомобілів, складена математична модель процесу гальмування, змодельовано службове та екстрене гальмування, досліджені можливості підвищення гальмівної ефективності, керованості та стійкості легкових автомобілів у разі відсутності замкнутих систем автоматичного керування гальмуванням.