Вісник № 31

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3697

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Керованість і стійкість руху автомобіля B-класу з системою ESP
    (НТУ "ХПІ", 2013) Мандрика, Володимир Ростиславович; Шликова, В. Г.
    Пропонується порівняльна характеристика траєкторії руху автомобіля В-класу з системою ESP і без неї по керованості та стійкості при заносі автомобіля на дорозі. В результаті були зроблені висновки про доцільність використання системи ESP на автомобілях В-класу.
  • Ескіз
    Документ
    Определение взаимосвязи между критериями маневренности колесных машин
    (НТУ "ХПИ", 2013) Клец, Д. М.
    Разработан метод определения оптимального соотношения показателей маневренности в зависимости от условий и режима движения, а также параметров транспортного средства. Впервые предложен метод построения блокирующих контуров показателей маневренности, который может являться теоретическим обоснованием системы обеспечения управляемости и устойчивости против заноса интеллектуального автомобиля с учетом его динамичности.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження процесу гальмування транспортних засобів з гідравлічним гальмівним приводом
    (НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Ассаф, Карім
    Проведено аналіз основних існуючих способів гальмування легкових автомобілів, складена математична модель процесу гальмування, змодельовано службове та екстрене гальмування, досліджені можливості підвищення гальмівної ефективності, керованості та стійкості легкових автомобілів у разі відсутності замкнутих систем автоматичного керування гальмуванням.