Вісник № 04
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13539
Переглянути
Документ Формування інноваційного потенціалу малого торгового підприємства з метою забезпечення стійкої конкурентної переваги(НТУ "ХПІ", 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Горбач, А. Ю.На сьогодні ключовим напрямком розвитку економіки є інноваційна діяльність. Провідну роль у генерації та розповсюдженні інновацій відіграють малі підприємства. В Україні серед малих підприємств, зазвичай приватної власності, велика частка належить торговельній галузі. Однак наукових праць з інноваційної діяльності торгових підприємств практично немає. Дана стаття присвячена питанням створення стійкої конкурентної переваги малого торгового підприємства на основі формування інноваційного потенціалу.