Вісник № 04

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13539

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Формування інноваційного потенціалу малого торгового підприємства з метою забезпечення стійкої конкурентної переваги
    (НТУ "ХПІ", 2014) Віхляєва, Світлана Іванівна; Горбач, А. Ю.
    На сьогодні ключовим напрямком розвитку економіки є інноваційна діяльність. Провідну роль у генерації та розповсюдженні інновацій відіграють малі підприємства. В Україні серед малих підприємств, зазвичай приватної власності, велика частка належить торговельній галузі. Однак наукових праць з інноваційної діяльності торгових підприємств практично немає. Дана стаття присвячена питанням створення стійкої конкурентної переваги малого торгового підприємства на основі формування інноваційного потенціалу.