Вісник № 04. Енергетичні та теплотехнічні процеси й устаткування

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56970

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання робочого процесу двотактного двигуна з зустрічно рухомими поршнями
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кравченко, Сергій Сергійович; Ліньков, Олег Юрійович; Шелестов, Максим Сергійович; Бекарюк, Олександр Миколайович; Божко, Едуард Валерійович
    Моделювання робочого процесу двигуна внутрішнього згоряння є базою для усіх подальших розрахунків та досліджень двигуна. Особливу актуальність набуває наявність адекватної математичної моделі робочого процесу двигуна у зв’язку з тим що через тенденцію постійного покращення показників двигунів необхідно враховувати багато факторів впливу для отримання задовільного результату. Найбільш складним та такими, що залежить від багатьох фізико-хімічних параметрів є процес згоряння палива в двигуні. Моделі згоряння у дизелях можна розділити на три групи: детальні моделі; емпіричні і напівемпіричні моделі. В роботі виконано аналіз світового досвіду щодо дослідження та математичного моделювання процесу згоряння у двигунах внутрішнього згоряння. Вказано переваги і недоліки різних математичних моделей. У роботі запропоновано використовувати напівемпіричну математичну модель згоряння яка описує диференційну характеристику швидкості згоряння двома кривими, що відповідають періодам першого спалаху і дифузійного згоряння. Використання такої моделі спрощує виконання розрахунків і в той же час дозволяє отримати якісні результати що враховують багато факторів впливу.