Вісник № 26

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14175

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Управління лояльністю споживачів як одна з основних задач управління взаємовідносинами з клієнтами
    (НТУ "ХПІ", 2011) Сінческул, І. Л.; Ларка, Микола Іванович
    У статті розглядаються поняття «лояльність клієнта», яке вважається одним з основних елементів концепції маркетингу взаємовідносин, типи лояльності та підходи до визначення лояльності клієнтів. Визначено основні фактори, які необхідно враховувати при аналізі поведінки клієнтів в рамках управління взаєминами з ними.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення комунікаційної політики промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2011) Гудз, Р. Б.; Ларка, Микола Іванович
    В статті розглядаються питання вдосконалення комунікативної політики промислового підприємства. Проаналізовано існуючу комунікаційну політику ПРАТ "ХЖК" та запропоновано комплекс заходів щодо підвищення її ефективності.