Вісник № 05
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5982
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Диверсифікація як один із шляхів підвищення ефективності діяльності підприємств(НТУ "ХПІ", 2012) Майстро, Руслана Григорівна; Датов, В. Ф.У статті розглянуті основні причини, види і шляхи підвищення ефективності диверсифікації діяльності підприємства.Документ Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару(НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.Стаття присвячена важливій ролі використання концепції життєвого циклу товару. Розглянуто сутність життєвого циклу товару, особливості маркетингової діяльності на кожному з етапів, а також види маркетингових стратегій та заходів, які залучаються відповідно цим стадіям.