Вісник № 24
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31188
Переглянути
Документ Трансформація інструментів традиційного комплексу маркетингу в електронному бізнесі(НТУ "ХПІ", 2017) Девиченко, Анастасія Михайлівна; Кобєлєв, Валерій МиколайовичВ роботі виконано аналіз відмінностей в структурі комплексу інтернет-маркетингу, де відображені зміни пріоритету інструментів інтернет-маркетингу в порівнянні з традиційним комплексом маркетингу. Одним з основних властивостей середовища Інтернет є його гіпермедійна природа, яка характеризується високою ефективністю в поданні та засвоєнні інформації, що значно підвищує можливості маркетингу для посилення взаємозв'язку підприємств і споживачів.