Вісник № 54
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21471
Переглянути
Документ Алгоритм розробки стратегії міжнародного інбаунд маркетингу(НТУ "ХПІ", 2015) Данько, Тарас Володимирович; Безкоровайна, Дар'я ВікторівнаРозглянуто поняття інбаунд маркетинг, визначені його основні інструменти. Інструменти умовно поділені на дві категорії та детально охарактеризовані. Проаналізовані останні досягнення та література на тему. Інбаунд маркетинг представлено у вигляді процесу, що складається з п’яти складових частин. Визначені основні елементи стратегії міжнародного інбаунд маркетингу та сформовано алгоритм її розробки. Реалізація алгоритму дозволяє розробити ефективну стратегію міжнародного інбаунд маркетингу високотехнологічного підприємства.