Вісник № 54
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21471
Переглянути
Документ Особливості інтернет-маркетингу для ринку твердого біопалива(НТУ "ХПІ", 2015) Мельникова, І. О.; Чекмасова, Ірина АнатоліївнаПроаналізовано стан українського ринку твердого біопалива, оцінено перспективи розвитку виробництва та можливості збільшення об’эму експорту до країн ЄС. Розглянуто основні інструменти інтернет-маркетингу, які використовуються для просування біопалива в інтернеті. Проведено аналіз ефективності використання онлайнових В2В майданчиків, оцінено результати роботи емейл-маркетингу. Виявлено, що основними каналами залучення трафіку на корпоративний сайт є інтернет-платформи та емейл-розсилки, вони впливають на конверсію сайту та на процес лідогенерації.