Вісник № 54

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21471

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм розробки стратегії міжнародного інбаунд маркетингу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Данько, Тарас Володимирович; Безкоровайна, Дар'я Вікторівна
    Розглянуто поняття інбаунд маркетинг, визначені його основні інструменти. Інструменти умовно поділені на дві категорії та детально охарактеризовані. Проаналізовані останні досягнення та література на тему. Інбаунд маркетинг представлено у вигляді процесу, що складається з п’яти складових частин. Визначені основні елементи стратегії міжнародного інбаунд маркетингу та сформовано алгоритм її розробки. Реалізація алгоритму дозволяє розробити ефективну стратегію міжнародного інбаунд маркетингу високотехнологічного підприємства.