Вісник № 49
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7442
Переглянути
Документ Створення спільного підприємства, як шлях залучення інвестицій та впровадження інновацій(НТУ "ХПІ", 2013) Геворкян, Артем Юрійович; Уманець, Я. Ю.У статті розглядається питання створення СП для залучення інвестицій та впровадження інновацій на підприємстві. Проводиться аналіз існуючих проблем на ДП ХМЗ «ФЕД». Наводяться переваги впровадження інновацій для зазначеного підприємства.Документ Управління міжнародними маркетинговими комунікаціями підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Геворкян, Артем Юрійович; Гутнєва, О. О.У статті розкрито питання особливостей реалізації маркетингової комунікаційної взаємодії в Інтернеті, виявлено основні переваги мережі Інтернет як носія маркетингових комунікацій, проведено їх порівняльний аналіз та запропоновано класифікацію веб-ресурсів як невід’ємного носія комунікацій в Інтернеті.