Вісник № 58
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11147
Переглянути
Документ Особливості визначення конкурентоспроможності продуктів некомерційних організацій(НТУ "ХПІ", 2012) Борисова, Т. М.У статті розглянута актуальність посилення конкурентоспроможності підприємств та організацій у вітчизняному некомерційному секторі. Запропоновані напрями оцінювання конкурентоспроможності продуктів НКО.Документ Стимули для модернізації вітчизняних нафтопереробних підприємств в умовах неповної конкуренції(НТУ "ХПІ", 2012) Філіпович, І. М.В роботі розроблено модель поведінки вітчизняних гравців на ринку нафтопродуктів в умовах неповної конкуренції. Показано,що у випадку існування на ринку монополії стимулів для модернізації виробничих процесів для вітчизняних гравців є менше, ніж у випадку коли на ринку присутня конкуренція. Тільки інновації, модернізація виробництва вітчизняних підприємств зможе покращитиїхню конкурентоспроможність порівняно з компаніями, які постачають на ринок імпортовані нафтопродукти.