Вісник № 66
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8730
Переглянути
Публікація Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку(НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Мірошник, Марія Володимирівна; Анохін, В. А.; Олійник, І. С.Проаналізовані теоретичні аспекти управління взаємовідносинами зі споживачами торгівельного центру (ТЦ) та проведена систематизація основних видів купівельної лояльності з деталізацією сучасного стану розвитку програм лояльності у роздрібному сегменті споживчого ринку України. Розроблено алгоритм методичного підходу до формування програми лояльності споживача торгівельного підприємства (ТП), на основі якого проведено соціологічні дослідження лояльності клієнтів ТЦ «Рост», «Караван» та «Таргет» м. Харкова.