Вісник № 66
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8730
Переглянути
Документ Розробка категорійно-функтурної моделі процесу проектування системи фінансового маркетингу(НТУ "ХПІ", 2013) Левикін, В. М.; Костенко, О. П.; Костенко, Т. І.Запропоновано категорійно-функтурну модель, яка описує наскрізний цикл проектування системи фінансового маркетингу, що передбачає дослідження комплексу фінансового маркетингу, створення АРМ фахівців різного рівня, її організаційно-правової структури та комплексу засобів автоматизації з подальшим представленням параметрів об’єкту автоматизації у вигляді набору документів чи управляючих дій. Ця модель, дозволяє автоматизувати фінансово-маркетингові бізнес-процеси, у залежності від їх класів і режимів рішення за допомогою моделей, методів та інструментальних засобів і технологій.