Вісник № 66

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8730

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Мірошник, Марія Володимирівна; Анохін, В. А.; Олійник, І. С.
    Проаналізовані теоретичні аспекти управління взаємовідносинами зі споживачами торгівельного центру (ТЦ) та проведена систематизація основних видів купівельної лояльності з деталізацією сучасного стану розвитку програм лояльності у роздрібному сегменті споживчого ринку України. Розроблено алгоритм методичного підходу до формування програми лояльності споживача торгівельного підприємства (ТП), на основі якого проведено соціологічні дослідження лояльності клієнтів ТЦ «Рост», «Караван» та «Таргет» м. Харкова.