Вісник № 67
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8753
Переглянути
Документ Модель управління формуванням та використанням бренд-капіталу на промисловому підприємстві(НТУ "ХПІ", 2013) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичУ статті запропоновано комплекс заходів, спрямованих на створення системи управління бренд-капіталом (СУБК). Виконано обґрунтування переваг СУБК-зорієнтованого підприємства, його кроків, направлених на запобігання прийняття персоналом стихійних або вузькоспеціалізованих управлінських рішень, з метою підвищення його конкурентних позицій на ринку, а також виявлення потенціалу, що впливає на загальну брендингову політику підприємства й економічну ефективність його діяльності.