Вісник № 67
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8753
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Модель управління формуванням та використанням бренд-капіталу на промисловому підприємстві(НТУ "ХПІ", 2013) Воліков, В. В.; Ларка, Микола ІвановичУ статті запропоновано комплекс заходів, спрямованих на створення системи управління бренд-капіталом (СУБК). Виконано обґрунтування переваг СУБК-зорієнтованого підприємства, його кроків, направлених на запобігання прийняття персоналом стихійних або вузькоспеціалізованих управлінських рішень, з метою підвищення його конкурентних позицій на ринку, а також виявлення потенціалу, що впливає на загальну брендингову політику підприємства й економічну ефективність його діяльності.Публікація Вибір оптимального методу розподілу непрямих витрат на промислових підприємствах(НТУ "ХПІ", 2013) Чернишенко, О. І.; Ларка, Микола ІвановичУ статті розглянуто методики розподілу непрямих витрат на промислових підприємствах для визначення собівартості одиниць продукції. Дано визначення непрямих витратат, розглянуто складові непрямих витрат. Зроблено висновок щодо вибору оптимального методу розподілу непрямих витрат.