Вісник № 33

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35395

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Виявлення цільових груп для підвищення конверсії інтернет-магазину
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ащепкова, Наталія Сергіївна; Кулагін, Антон Дмитрович
    Представлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазину. Проаналізовано ефективність системи керування попитом для виділених цільових груп: родини з дітьми, молодь, жінки, чоловіки. При розробці системи керування конверсією інтернет-магазину варто враховувати, що приріст конверсії може істотно відрізнятися залежно від ознак цільових груп споживачів (соціальний статус, професія, рід занять, регіон й т. ін.), категорії товарів і добробуту суспільства.