Вісник № 33
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35395
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Виявлення цільових груп для підвищення конверсії інтернет-магазину(НТУ "ХПІ", 2017) Ащепкова, Наталія Сергіївна; Кулагін, Антон ДмитровичПредставлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазину. Проаналізовано ефективність системи керування попитом для виділених цільових груп: родини з дітьми, молодь, жінки, чоловіки. При розробці системи керування конверсією інтернет-магазину варто враховувати, що приріст конверсії може істотно відрізнятися залежно від ознак цільових груп споживачів (соціальний статус, професія, рід занять, регіон й т. ін.), категорії товарів і добробуту суспільства.