Вісник № 02. Нові рішення в сучасних технологіях
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53384
Переглянути
Документ Роль тестування програмного продукту для командної розробки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Вавіленкова, Анастасія ІгорівнаДосліджено особливості процесів тестування програмного продукту під час роботи у Scrum-команді. Виокремлено види тестування, характерні для методики гнучкого тестування, що дають змогу зробити процес тестування постійно інтегрованим у командну роботу, як на етапі формування вимог та проєктування, так і на етапі кодування та генерації тестових наборів. Це стає можливим при внесенні рекомендацій тестера у процес формування користувацьких історій, плануванні виходу версії програмного продукту з точки зору тестування та дефектів, плануванні спринту на основі користувацьких історій та дефектів, виконанні спринту з неперервним тестуванням, регресійному тестуванні після завершення спринту та формуванні звітів про результати тестування. Виділено етапи процесу гнучкого тестування у Scrum-команді. Запропоновано автоматизувати процес гнучкого тестування для навчального командного проєкту у програмному середовищі Visual Studio на базі Team Foundation Server. Продемонстровано приклад автоматизації процесу гнучкого тестування шляхом його розбиття на чотири квадранти для дотримання принципів роботи за гнучкою методологією розробки програмного забезпечення. У першому квадранті відбувається дослідження якості внутрішнього коду програмного продукту, тобто проведення модульного тестування. Для реалізації модульного тестування в Visual Studio створюється нове рішення з метою генерування класу для тестування, у тілі якого прописуються умови для тестування. Другий квадрант реалізує принципи системного тестування, тому на цьому етапі продемонстровано особливості створення такого тестового артефакту, як тестові випадки, що передбачає виконання певних умов для перевірки функціональності програмного продукту, який розробляється; встановлення зв’язку між створеними тестовими випадками та користувацькими історіями, представленими у вигляді задач командного проєкту Product Backlog. Наведено приклад ручного тестування за допомогою спеціального інструменту Microsoft Test Manager, який дозволяє створювати плани, додавати та оновлювати тестові випадки, виконувати ручні тести. У третьому квадранті здійснено дослідне тестування у Microsoft Test Manager та створено ще один тестовий артефакт – звіти про помилки. У четвертому квадранті здійснюється автоматичне тестування нефункціональних вимог до програмного забезпечення.