Вісник № 20
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37625
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Бутенко, Герман ВалерійовичУ статті запропоноване авторське бачення на визначення суті розвитку підприємства. Запропоновано класифікацію підходів до стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності за такими критеріями: фактор часу; спрямування; зміст, загальна спрямованість на певний сегмент ринку. Розглянуто послідовність формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, у результаті чого виокремлено мотиви (формування місії, цілей, завдань підприємства), аналітику (діагностика зовнішніх і внутрі шніх чинників) результати (розробка стратегічних альтернатив) цього процесу, що стало підґрунтям визначення його етапів.