Вісник № 20

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37625

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: сучасний стан та шляхи розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2018) Решетняк, Наталя Борисівна; Назаренко, Олена Василівна; Єгорова, Юлія Валеріївна
    У статті досліджується соціальна відповідальність бізнесу як основа сталого розвитку національної економіки. Розглянуто переваги впровадження концепції соціальної відповідальності для компаній, суспільства і держави. Проаналізовано сучасний стан соціальної відповідальності бізнесу в Україні. Визначено наявні проблеми у розвитку соціальної відповідальності українського бізнесу. Наведено напрями реалізації соціальної відповідальності суб'єктами господарської діяльності. Вказано основні шляхи подальшого розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні, які допоможуть залучити нові компанії до участі в ній.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Бутенко, Герман Валерійович
    У статті запропоноване авторське бачення на визначення суті розвитку підприємства. Запропоновано класифікацію підходів до стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності за такими критеріями: фактор часу; спрямування; зміст, загальна спрямованість на певний сегмент ринку. Розглянуто послідовність формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, у результаті чого виокремлено мотиви (формування місії, цілей, завдань підприємства), аналітику (діагностика зовнішніх і внутрі шніх чинників) результати (розробка стратегічних альтернатив) цього процесу, що стало підґрунтям визначення його етапів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування міжнародної рекламної кампанії
    (НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Долина, Ірина Володимирівна; Клепікова, Світлана Володимирівна
    Розглянуто основні складові рекламної кампанії підприємства. Зроблено висновок, що рекламну кампанію слід проводити поетапно. Запропоновано рекламну кампанію для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика", що складається з п'ятьох етапів. Кожен етап включає в себе певну кількість заходів, що у підсумку повинні збільшити прибуток підприємства та долю ринку кондитерських виробів Таджикістану. Розраховано бюджет рекламної кампанії для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика" на ринку Таджикістану.
  • Ескіз
    Документ
    Практичне застосування інформаційних технологій в менеджменті та економіці
    (НТУ "ХПІ", 2018) Погорєлов, Сергій Миколайович; Погорєлов, Микола Іванович
    Сучасні інформаційні технології дозволяють створити єдине інформаційне середовище, фізичною основою якого є інтегровані комп'ютерні мережі та системи зв'язку, яке дозволяє супроводжувати та координувати як технологічні процеси, так і ділову діяльність будь-якої організації. Зокрема, такий підхід передбачає технічну, організаційну та методологічну інтеграцію таких базових напрямків управлінської діяльності, як виробничий, організаційний, маркетинговий, фінансовий, бухгалтерський, кадровий та проектно-конструкторський. Інформаційні продукти розміщаються в розподілених базах даних. Доступ до інформаційних продуктів відбувається через комп'ютер ну мережу і регламентується правилами та нормативами даної організації. Крім цього, інформаційні технології забезпечують динамічну координацію дій за рахунок використання сучасних засобів зв'язку та програмних засобів комп'ютерних мереж.