Вісник № 20
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37625
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретико-методичні підходи до визначення економічної сутності поняття "капітал підприємства"(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Гукова, Таїсія ВасилівнаРозглянуто основні підходи до обґрунтування сутності поняття "капітал підприємства". Сформовано власне визначення категорії "капітал" підприємства як матеріальні, грошові та нематеріальні ресурси, що авансовано у формування активів підприємства, необхідних для здійснення його господарської діяльності в довгостроковій перспективі, з метою отримання доходу та прибутку. Визначено склад взаємопов'язаних і взаємообумовлених внутрішніх і зовнішніх факторів, що впливають на структуру капіталу підприємства та визначають можливості управління ним.Документ Способи виходу підприємства на зовнішні ринки(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Волченок, Аліна ВікторівнаУ статті визначено мотиви, умови і чинники виходу підприємств на зовнішній ринок, а також надано послідовність циклічності розвитку підприємства та етапів отримання доступу підприємства на закордонні ринки, запропоновано основні цілі, з якими підприємства виходять на зовнішні ринки (максимізація прибутку та забезпечення довгострокового успішного збуту), охарактеризовано основні способи виходу підприємства на зовнішні ринки (експорт – прямий та непрямий; спільна підприємницька діяльність – ліцензування, виробництво та управління за контрактом, підприємства спільного володіння, пряме інвестування).Документ Формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Бутенко, Герман ВалерійовичУ статті запропоноване авторське бачення на визначення суті розвитку підприємства. Запропоновано класифікацію підходів до стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності за такими критеріями: фактор часу; спрямування; зміст, загальна спрямованість на певний сегмент ринку. Розглянуто послідовність формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, у результаті чого виокремлено мотиви (формування місії, цілей, завдань підприємства), аналітику (діагностика зовнішніх і внутрі шніх чинників) результати (розробка стратегічних альтернатив) цього процесу, що стало підґрунтям визначення його етапів.