Вісник № 20
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37625
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: сучасний стан та шляхи розвитку(НТУ "ХПІ", 2018) Решетняк, Наталя Борисівна; Назаренко, Олена Василівна; Єгорова, Юлія ВалеріївнаУ статті досліджується соціальна відповідальність бізнесу як основа сталого розвитку національної економіки. Розглянуто переваги впровадження концепції соціальної відповідальності для компаній, суспільства і держави. Проаналізовано сучасний стан соціальної відповідальності бізнесу в Україні. Визначено наявні проблеми у розвитку соціальної відповідальності українського бізнесу. Наведено напрями реалізації соціальної відповідальності суб'єктами господарської діяльності. Вказано основні шляхи подальшого розвитку соціальної відповідальності бізнесу в Україні, які допоможуть залучити нові компанії до участі в ній.Документ Формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Бутенко, Герман ВалерійовичУ статті запропоноване авторське бачення на визначення суті розвитку підприємства. Запропоновано класифікацію підходів до стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності за такими критеріями: фактор часу; спрямування; зміст, загальна спрямованість на певний сегмент ринку. Розглянуто послідовність формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, у результаті чого виокремлено мотиви (формування місії, цілей, завдань підприємства), аналітику (діагностика зовнішніх і внутрі шніх чинників) результати (розробка стратегічних альтернатив) цього процесу, що стало підґрунтям визначення його етапів.Документ Формування міжнародної рекламної кампанії(НТУ "ХПІ", 2018) Геворкян, Артем Юрійович; Долина, Ірина Володимирівна; Клепікова, Світлана ВолодимирівнаРозглянуто основні складові рекламної кампанії підприємства. Зроблено висновок, що рекламну кампанію слід проводити поетапно. Запропоновано рекламну кампанію для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика", що складається з п'ятьох етапів. Кожен етап включає в себе певну кількість заходів, що у підсумку повинні збільшити прибуток підприємства та долю ринку кондитерських виробів Таджикістану. Розраховано бюджет рекламної кампанії для ПАТ "Харківська бісквітна фабрика" на ринку Таджикістану.Документ Практичне застосування інформаційних технологій в менеджменті та економіці(НТУ "ХПІ", 2018) Погорєлов, Сергій Миколайович; Погорєлов, Микола ІвановичСучасні інформаційні технології дозволяють створити єдине інформаційне середовище, фізичною основою якого є інтегровані комп'ютерні мережі та системи зв'язку, яке дозволяє супроводжувати та координувати як технологічні процеси, так і ділову діяльність будь-якої організації. Зокрема, такий підхід передбачає технічну, організаційну та методологічну інтеграцію таких базових напрямків управлінської діяльності, як виробничий, організаційний, маркетинговий, фінансовий, бухгалтерський, кадровий та проектно-конструкторський. Інформаційні продукти розміщаються в розподілених базах даних. Доступ до інформаційних продуктів відбувається через комп'ютер ну мережу і регламентується правилами та нормативами даної організації. Крім цього, інформаційні технології забезпечують динамічну координацію дій за рахунок використання сучасних засобів зв'язку та програмних засобів комп'ютерних мереж.