Вісник № 20
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37625
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Способи виходу підприємства на зовнішні ринки(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Волченок, Аліна ВікторівнаУ статті визначено мотиви, умови і чинники виходу підприємств на зовнішній ринок, а також надано послідовність циклічності розвитку підприємства та етапів отримання доступу підприємства на закордонні ринки, запропоновано основні цілі, з якими підприємства виходять на зовнішні ринки (максимізація прибутку та забезпечення довгострокового успішного збуту), охарактеризовано основні способи виходу підприємства на зовнішні ринки (експорт – прямий та непрямий; спільна підприємницька діяльність – ліцензування, виробництво та управління за контрактом, підприємства спільного володіння, пряме інвестування).Документ Формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2018) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Бутенко, Герман ВалерійовичУ статті запропоноване авторське бачення на визначення суті розвитку підприємства. Запропоновано класифікацію підходів до стратегічного розвитку зовнішньоекономічної діяльності за такими критеріями: фактор часу; спрямування; зміст, загальна спрямованість на певний сегмент ринку. Розглянуто послідовність формування стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства, у результаті чого виокремлено мотиви (формування місії, цілей, завдань підприємства), аналітику (діагностика зовнішніх і внутрі шніх чинників) результати (розробка стратегічних альтернатив) цього процесу, що стало підґрунтям визначення його етапів.Документ Експортна діяльність підприємства як критерій високотехнологічності продукції(НТУ "ХПІ", 2018) Івахненко, Андрій ВолодимировичУ статті обґрунтовано оцінку експортної діяльності підприємства як критерію високотехнологічності продукції. Уточнено визначення "високотехнологічне підприємство" і "високотехнологічна продукція". На основі статистичних даних та методології OECD визначено групи продукції, яка експортується, та може бути визначена як високотехнологічна. Запропоновано використання експортного потенціалу підприємства, як показника, що характеризує підприємство як високотехнологічне.