Вісник № 56

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11145

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 34
  • Ескіз
    Документ
    Использование негосударственного пенсионного обеспечения как способа стимулирования персонала предприятия
    (НТУ "ХПИ", 2012) Цуканова, Э. Б.
    В статье исследуется влияние уровня мотивации персонала на экономические показатели работы предприятия. Раскрыто понятие негосударственного пенсионного обеспечения. Автор предлагает использовать НПФ как один из методов стимулирования и мотивирования сотрудников.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2012) Панчук, А. С.
    У статі розроблено методику аналізу розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, досліджено потенціал торговельних підприємств у розрізі його складових: функціональний блок, маркетинговий блок та ресурсний блок та запропановано модель оцінки розвиненості потенціалу стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств.
  • Ескіз
    Документ
    Створення ефективної організації функціонування підприємств та банків на принципах сучасного менеджменту
    (НТУ "ХПІ", 2012) Кравчук, Л. С.; Дяченко, О. С.
    У статті висвітлюються сучасні проблеми промислового виробництва в Україні та пропонуються шляхи їх розв’язання, зокрема, за допомогою застосування принципів сучасного менеджменту.
  • Ескіз
    Документ
    Роль інновацій у визначенні темпів вітворення основних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2012) Левицька, І. В.
    В статті розглянуто й проаналізовано розвиток теоретичних поглядів провідних учених у теорії інновації. При цьому описано загальні моделі інноваційного розвитку, що дозволяють визначити вплив інновацій на економічний розвиток систем.
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування поняття "дестинація ділового туризму"
    (НТУ "ХПІ", 2012) Леонт'єва, Ю. Ю.
    Розглянуто поняття «діловий туризм» та «дестинація». Обґрунтоване поняття «ділова туристична дестинація». Визначено, що «дестинація ділового туризму» – це певне місце: країна, регіон, місто, або готель, діловий центр, що має певну привабливість для ділових поїздок, включає ресурси категорій «атракція», «доступність», «комфорт», «посередники», є метою подорожі й доступна з погляду транспортних комунікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Управление производительностью труда в условиях инновационного развития предприятия
    (НТУ "ХПИ", 2012) Кабанец, Ирина Анатольевна
    В работе исследуются подходы к относительному измерению производительности труда и его управление в условиях инновационного развития предприятия.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти формування системи управління витратами
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ачкасов, А. Є.; Гаврись, П. О.
    Проаналізовано сучасний стан управління витратами, сфера застосування та обмеження систем обліку. Визначено напрямки покращення обліку та управління витратами на промислових підприємствах.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності людського капіталу у системі стратегічного планування підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ібрагімов, Е. Е.
    У статті висвітлено проблеми оцінки (кількісної і якісної) людського капіталу у системі стратегічного планування підприємства на основі статистичних даних підприємств кондитерської галузі Донецької області. Отримані показники дозволили зробити висновки стосовно напрямків удосконалення управління персоналом як важливішою складової інтелектуального забезпечення стратегічного планування діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Умови формування інвестиційної привабливості промислових підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2012) Чуприна, Н. М.
    В роботі проаналізована трансформація мотивації стратегічних інвесторів в підприємства промисловості України. Виявлено параметри інвестиційних стратегій на різних стадіях життєвого циклу інвестиційних ресурсів що дозволяє розробити оптимальну, як для інвесторів, так і для підприємства інвестиційну стратегію залучення коштів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування і реалізація стратегії збуту інноваційної продукції
    (НТУ "ХПІ", 2012) Чміль, А. С.
    У даній роботі було розглянуто підходи до формування та реалізації стратегії збуту, визначено фактори, які впливають на неї та досліджено етапи її вибору.