Вісник № 43
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30732
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Пропозиції щодо вдосконалення формування маркетингової стратегії промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2016) Стремоухова, Аліна; Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Другова, Олена СергіївнаУ статті розглянуто теоретичні особливості формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність промислового вітчизняного підприємства ДП "Завод імені В. А. Малишева". Розглянуто основні ринки збуту стратегічної продукції підприємства. Запропоновано поетапну стратегію та ринок збуту.Документ Оцінка ринкових можливостей сільськогосподарських підприємств у збутовій діяльності(НТУ "ХПІ", 2016) Олексюк, Юлія Олегівна; Другова, Олена СергіївнаУ статті окреслено проблеми управління збутовою діяльністю сільськогосподарських підприємств та проаналізовано канали реалізації продукції сільськогосподарськими підприємствами України. Наведено статистичні дані щодо випуску та класифікації сільськогосподарської продукціїї підприємствами України. Охарактеризовано основних крупних "ігроків" досліджуваного ринку.Запропоновано деякі підходи та етапи щодо вдосконалення збутової діяльності підприємств.