Вісник № 43

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30732

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Пропозиції щодо вдосконалення формування маркетингової стратегії промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Стремоухова, Аліна; Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Другова, Олена Сергіївна
    У статті розглянуто теоретичні особливості формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність промислового вітчизняного підприємства ДП "Завод імені В. А. Малишева". Розглянуто основні ринки збуту стратегічної продукції підприємства. Запропоновано поетапну стратегію та ринок збуту.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку аутсорсингу на українських підприємствах
    (НТУ "ХПІ", 2016) Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Тодощак, Катерина
    У статті розглянуто питання використання аутсорсингу діяльності підприємств, зокрема визначено ряд правових колізій при застосуванні аутсорсингу в сфері управління персоналом. Також, визначені функціональні напрями діяльності підприємств де найчастіше застосовується аутсорсинг. Розглянуто історичні причини та особливості виникнення явища аутсорсингу, наведена логічна послідовність явищ, які вплинули на зародження аутсорсингу. Розширено та доповнено етапи становлення та розвитку аутсорсингу.