Вісник № 07
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4761
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Система показників ефективності маркетингової логістики підприємства(НТУ "ХПІ", 2013) Зубкова, Аліна Болеславівна; Ковшик, Валентин ІгоровичУ статті розглядаються основні напрямки оцінки ефективності ланцюгів постачання і висвітлюються основні проблеми, що виникають в процесі оцінки маркетингової логістики підприємства. За результатами дослідження з використанням методів контент-аналізу наводиться розроблена система показників ефективності маркетингової логістики, яка може бути використана в практичній діяльності підприємств.Документ Стратегічний сорсинг – спосіб покращення конкурентоздатності підприємства та підвищення рівня прибутків(НТУ "ХПІ", 2013) Сисоєв, Володимир Вікторович; Горбач, А. Ю.У статті розглянуто поняття сорсингу – як одного зі способів покращення конкурентоздатності виробничого підприємства, що користується послугами постачальників. Стратегічний сорсинг фокусується на створенні каналів поставок, які забезпечуватимуть зниження загальних витрат підприємства шляхом пошуку найвигіднішого постачальника та тісної співпраці з ним