Вісник № 07
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4761
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічний сорсинг – спосіб покращення конкурентоздатності підприємства та підвищення рівня прибутків(НТУ "ХПІ", 2013) Сисоєв, Володимир Вікторович; Горбач, А. Ю.У статті розглянуто поняття сорсингу – як одного зі способів покращення конкурентоздатності виробничого підприємства, що користується послугами постачальників. Стратегічний сорсинг фокусується на створенні каналів поставок, які забезпечуватимуть зниження загальних витрат підприємства шляхом пошуку найвигіднішого постачальника та тісної співпраці з нимДокумент Використання управлінських інструментів для підвищення конкурентоспроможності українських підприємств на міжнародному ринку(НТУ "ХПІ", 2013) Сафонік, Н. Є.У статті розглянуті управлінські інструменти, які використовуються вітчизняними підприємствами для підвищення конкурентоспроможності в сучасних ринкових умовах. Досліджені основні проблеми впровадження управлінських інструментів