Вісник № 04. Економічні науки
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56993
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Экономические инструменты управления маркетинговым ценообразованием на инновационную продукцию(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петр Григорьевич; Долина, Ирина Владимировна; Борзенко, Владимир Иванович; Маслак, Мария Владимировна; Косенко, Андрей ВасильевичВ статье обобщены и систематизированы основные факторы ценообразования на рынке инноваций. В процессе исследования выявлены основные ценообразующие факторы, отражающие специфику формирования цены на инновации. Рассмотрены основные возможные методологические подходы к оценке стоимости инноваций.Документ Застосування провідних інформаційно-комунікаційних технологій на сучасних підприємствах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаВ статті визначено, що управління комунікацією – управління взаємодіями між людьми, які, у свою чергу, управляють засобами комунікацій в процесі самої комунікації. Зазначено, що як і в будь-якій іншій системі, управління комунікаціями передбачає реалізацію наступного комплексу функції: планування, організація, облік, мотивація і контроль. Зроблено висновок, що управління процесом комунікації - це комплекс впливів на засоби комунікації і співробітників, які здійснюють даний процес за допомогою даних засобів. Створення, впровадження і становлення інформаційних ресурсів на підприємстві здійснюється за такими напрямками: визначення проблем і формулювання інформації, яка необхідна для вирішення даних проблем; визначення необхідних джерел інформації для вирішення проблемних ситуацій; набір засобів для діагностування проблем організації, збір, обробка і аналіз інформації, яка необхідна для вирішення знайдених проблем; розробка і оцінка завдань для керівників різних ланок чи співробітників, які ухвалюють рішення. Задля виживання в конкурентному середовищі необхідно впроваджувати низку заходів із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій щодо інформаційної безпеки, яка в свою чергу усуває ризик виникнення питань фінансово-економічної безпеки.